Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.pokrowce-24.pl

Sklep internetowy „Pokrowce 24”, dostępny pod adresem www.pokrowce-24.pl prowadzony jest przez firmę “Z.P.H.U. DEJA Producent pościeli i pościeli stołowej” zarejestrowanej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 731-198-29-60

Ochrona danych osobowych

Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu są przetwarzane przez właściciela sklepu. Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
– realizacji umowy,
– jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep.

Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania – na stronie sklepu, każdy klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

 

  1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Pokrowce 24. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
  2. Sklep internetowy Pokrowce 24 prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.Pokrowce-24.pl
  3. Produkty oferowane w sklepie są towarem legalnym w Polsce i nie posiadają wad fizycznych oraz prawnych.
  4. Ceny produktów podane na stronie www.Pokrowce-24.pl są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  5. Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT na życzenie Klienta.
  6. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.
  7. Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru po uprzednim kontakcie.
  8. Płatność może zostać wykonana za pośrednictwem przelewu bankowego lub przy odbiorze produktu.
  9. Przesyłki wysyłane są niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Sklep www.Pokrowce-24.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmę kurierską z umów obsługi przewozowej.
  10. W przypadku gdy towar jest niezgodny z zamówionym, należy złożyć pisemną reklamację określającą niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań. Zamówiony przedmiot należy wysłać na własny koszt za pomocą Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Gdy reklamacja jest uzasadniona, klient ma prawo żądać nieodpłatnej wymiany przedmiotu, chyba, że wymiana jest niemożliwa. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  11. Sklep www.Pokrowce-24.pl ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
  12. Zgłoszenie niezgodności towaru powinno nastąpić do 14 dni od momentu zakupu.
  13. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego produktu, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.
  14. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) w okresie 14 dni Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sklep www.Pokrowce-24.pl ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt sklepowi www.Pokrowce-24.pl lub przekazać go osobie upoważnionej przez sklep do odbioru, chyba że sklep www.Pokrowce-24.pl zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Sklep www.Pokrowce-24.pl dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  15. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują w przypadku, gdy zakupiony produkt posiada uszkodzenia mechaniczne pochodzenia zewnętrznego. Dlatego klient ma obowiązek przed odebraniem przesyłki sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie internetowej sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

 

Ochrona danych osobowych

  1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu są przetwarzane przez właściciela sklepu. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy.
  2. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

 

Reklamacje i zwroty

  1. Pytania przed odesłaniem towaru można kierować pod  nr telefonu +48 696415012 lub e-mailem (biuro.deja@gmail.com). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury reklamacji.